user_mobilelogo

Supporttyper

IdéKonsults personliga tekniska support är en av landets bästa, alla kategorier. Förutom enskild incidentsupport utan avtal så har vi ett antal avtalsbundna supportvarianter:

Support

  • Incident
    Pott med ett visst antal supportincidenter per år.
  • Distans
    Tillgång till support via telefon inkl. fjärrstyrning.
  • Service
    Återkommande rutinkontroller t.ex. av backup- & antivirusprogram, brandväggar, hårdvarustatus m.m.
  • System
    Avtalsbunden support på enstaka program eller hela IT-system.
  • Drift
    IdéKonsult ansvarar för hela driften av IT-system.
 

Mest klickat eller sökt

IdéKonsult - Svensk datakonsult för ditt företag sedan 1988.
Vi arbetar sida vid sida med våra kunder för att hjälpa dem att nå sina mål inom IT där vi kombinerar vår branschkunskap, innovationsförmåga och tekniska kompetens för att utveckla skräddarsydda lösningar för varje steg på vägen.
Med 30 års erfarenhet av att skapa och driva systemlösningar är IdéKonsult den självklara IT-partnern.

"Den som förstår
användaren bäst, skapar
de bästa lösningarna."
 IdéKonsult